Recht op teruggave

Door het grote succes van Blackweek hebben we momenteel een verhoogd volume op onze retourafdeling.

Houd er rekening mee dat er helaas vertragingen zullen optreden bij het verwerken van retourzendingen.

Zodra uw pakket door ons is verwerkt, ontvangt u uiteraard direct en automatisch uw geld terug.

We werken er natuurlijk hard aan om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken.

Mocht een artikel toch niet aan je wensen voldoen, kun je het heel eenvoudig binnen 14 dagen gratis naar ons retourneren Je retourzending binnen 14 dagen erkennen wij als herroeping, zonder verdere verplichting tot het afgeven van nadere schriftelijke verklaringen.

Terugzendingen vanuit Europa zijn kostenvrij.

Stuur je online-shop-retouren naar:

JACK WOLFSKIN Retail GmbH, c/o E-COM RETOUREN, Wulmstorfer Wiesen 25, 21629 Neu Wulmstorf, Bondsrepubliek Duitsland

RETOURHANDLEIDING

  1. Let erop het/de artikel(en) volledig, inclusief etiket en originele verpakking, aan ons te retourneren. We vragen om uw begrip, alleen ongedragen en onbeschadigde artikelen kunnen worden terug gestuurd.
  2. Vul je reden voor retourzending uit de bovenstaande opsomming en het aantal geretourneerde artikelen boven in deze retourbon in en voeg deze bij je pakketje.
  3. Je retouretiket krijg je per e-mail, ga daarvoor online naar www.jack-wolfskin.nl/returns-nl voor Nederland en www.jack-wolfskin.be/returns-be voor België, geef daar een afzender en e-mailadres in en klik op 'e-mail verzenden‘. Per omgaande ontvang je van deutschepost.de een e-mail met je retouretiket als PDF in de bijlage. Druk dit af op een A4-vel en knip het op de aangegeven plaats af.
  4. Plak je pakketje goed dicht, breng het retouretiket aan de buitenkant aan en geef het voor gratis terugzending in een postkantoor af.

Wat gebeurt er vervolgens?

Na ontvangst en controle van het artikel ontvang je een e-mail van JACK WOLFSKIN, waarin de ontvangst van je retourzending wordt bevestigd. Daarna vergoeden we je per omgaande het bedrag van je retourzending. De wijze van de terugbetaling is afhankelijk van de door jou bij de bestelling gekozen methode van betaling. Deel ons bij 'Betaling via cadeaubon' je volledige bankgegevens via ons Contactformulier mee.

We behouden ons het recht voor het terugnemen van producten, die niet voldoen aan onze eisen voor de teruggave, af te wijzen.

We rekenen op je begrip voor het feit dat we momenteel uitsluitend retourzendingen van artikelen kunnen accepteren die in de JACK WOLFSKIN Online Shop zijn gekocht. Neem voor artikelen die in een JACK WOLFSKIN Store zijn gekocht, direct contact op met deze Store.

HOE TE HANDELEN BIJ RECLAMATIES

Als je een probleem hebt met een product uit een online bestelling, stuur dan een beschrijving van het defect van de beschadigde of te reclameren producten naar onze klantenservice via eshop@jack-wolfskin.eu, of neem telefonisch contact met ons op via 00800-96537546. Onze klantenservice zal de verdere details met je afhandelen en een retourlabel voor je aanmaken.

Onze kwaliteitsafdeling zal je artikelen controleren. Is de reclamatie te herleiden tot een fabricagefout, dan zullen wij het artikel repareren, je een gelijkwaardig vervangend artikel toesturen of de volledige koopprijs restitueren. Laat ons ook weten welke regeling jouw voorkeur heeft. Wij proberen hieraan te voldoen of nemen bij vragen contact met je op.

Mocht de garantietermijn van 2 jaar zijn overschreden, er geen sprake zijn van een materiaal- of verwerkingsfout of het product niet zijn gewassen of gereinigd voordat het werd opgestuurd, dan behouden wij ons het recht voor om een reclamatie af te wijzen .

Indien je je artikelen in een Store of bij een detailhandelaar heb gekocht, dan is deze je directe contactpersoon. Zie ook "Waar reclameer ik over mijn bij de Store/in de detailhandel gekochte producten?”

Nadere informatie over je recht op herroeping vind je in onze Algemene Voorwaarden.