Wij willen mensen graag motiveren om naar buiten te gaan en contact te maken met de natuur, nieuwe ervaringen op te doen en te genieten van het outdoor-leven met familie en vrienden.

Wij bieden uitstekende producten die functionaliteit, duurzaamheid en modern design combineren – zodat jij je thuis in outdoor voelt!

Drie wandelaars met grote rugzakken

Cijfers en feiten

40 jaar geleden was natuurbeleving nog niet echt iets voor iedereen. De oprichting van JACK WOLFSKIN in 1981 moest hier verandering in brengen. Inmiddels hebben we 500 Stores en 1400 medewerkers wereldwijd.

Lees meer
Een wandelaar rust uit op de top

Onze geschiedenis

Wij zijn „Marked by the Wilderness“ [Gevormd door de wildernis] – sinds inmiddels 40 jaar. Lees meer over onze geschiedenis en ontdek onze gelimiteerde selectie van jubileumproducten. Het is een ronde mijlpaal en die willen we graag met je vieren.

Lees meer
Een wandelaar rust uit op de top

Filosofie

Wij zijn gepassioneerde en actieve outdoor-fans. Wat voor weer het ook is, wij voelen ons thuis in outdoor. Lees meer over onze missie en waarden.

Lees meer
Drie wandelaars houden pauze

Duurzaamheid

De actieve perceptie van maatschappelijk verantwoord ondernemerschap is onderdeel van ons zelfbeeld en van onze bedrijfscultuur. Wij zijn er vast van overtuigd dat fairness, milieubewustzijn en maatschappelijke verantwoordelijkheid niet in strijd hoeven te zijn met onze bedrijfsresultaten.

Lees meer