Hoe kunnen wij u helpen?
Tot wie wend ik mij als ik een reclamatie/reparatieverzoek van een online bestelling heb?
Als je je artikel in onze Online-Shop hebt gekocht, ga dan als volgt te werk:
Plak eenvoudig de retoursticker op je pakket en stuur dit naar het volgende adres:
JACK WOLFSKIN Retail GmbH
c/o E-COM RETOUREN
Wulmstorfer Wiesen 25
21629 Neu Wulmstorf
Germany
Als je geen retoursticker bij de hand hebt, neem dan gewoon contact op met onze klantendienst via eshop@jack-wolfskin.com; zij zullen je graag een nieuwe toezenden, zodat de retourzending voor jou gratis is.
Hierbij kun je ook een gewenste regeling (reparatie, vergoeding of vervangend artikel) aan te geven. Houd er echter rekening mee dat onze afdeling reclamaties pas na nader onderzoek van het artikel een beslissing kan nemen over de verdere procedure (reparatie, restituties of een vervangend artikel). Ook behouden we ons het recht voor om een reclamatie af te wijzen als de garantietermijn van 2 jaar is overschreden of er geen sprake is van een materiaal- of productiefout.
Mocht je je artikelen in een store of bij een winkelier hebben gekocht, dan zijn deze je directe contactpersoon. Zie ook "Waar reclameer ik over mijn bij de store/winkelier gekochte producten?".
Houd er rekening mee dat we het artikel nodig hebben om een beslissing over de reclamatie te kunnen nemen. Als het onderweg op reis niet mogelijk voor je is om het beschadigde artikel naar ons op te sturen, neem dan voor de verdere werkwijze contact op met ons serviceteam service@jack-wolfskin.com.
Hulp & contact
Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.