Hoe kunnen wij u helpen?
Klarna Factuur
- Hoe moet ik mijn rekening betalen?
- Hoe werkt kopen op rekening met Klarna?
- Hoe kan ik mijn Klarna-factuur in geval van een retourzending opschorten?
-
Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om het factuurbedrag te betalen.
BELANGRIJK: Gebruik uitsluitend de door Klarna toegezonden betaalinformatie, omdat de betaling automatisch aan je rekening bij Klarna wordt toegewezen. Alternatief kun je ook direct inloggen bij Klarna en je factuur met 1-klik betalen.
Moet je meerdere facturen betalen? Maak dan de bedragen apart over en geef per factuur aan waarvoor. Zo garandeer je dat je betaling snel en correct wordt toegewezen.
-
Het principe is simpel: vanaf de factuurdatum heb je 30 dagen de tijd om je factuur te voldoen. Je betaalt pas als je het/de artikel(en) hebt ontvangen. Je shopt ontspannen, rondt je bestelling af en controleert de producten in alle rust thuis. De factuur wordt per e-mail en bij gelijk facturerings- en bezorgadres samen met het/de artikel(en) verzonden. Gelieve in acht te nemen dat Klarna een onafhankelijke betaalmethode is. Wij hebben er geen invloed op als je betaling met Klarna wordt geweigerd. Als je herhaaldelijk problemen hebt met het kopen op rekening, neem dan direct contact op met de klantenservice van Klarna.
Kijk voor nadere informatie hier.
-
Volg de retourinstructies op en geef je pakketje gratis af bij een DHL-pakketshop, bij een DHL ServicePoint of in een Hermes-pakketshop.
Open nu de website van Klarna of de app. Selecteer daar de betreffende bestelling en klik op “Retouren aanmelden”.
Je retourzending is nu aangemeld. Klarna schort je factuur op terwijl jij het product aan ons terugstuurt. Zodra het bij ons is aangekomen, werken wij je factuur bij Klarna bij.
Hulp & contact
Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.