Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Klarna Factuur

Hoe werkt kopen op rekening met Klarna?

Het principe is simpel: vanaf de factuurdatum heb je 30 dagen de tijd om je factuur te voldoen. Je betaalt pas als je het/de artikel(en) hebt ontvangen. Je shopt ontspannen, rondt je bestelling af en controleert de producten in alle rust thuis. De factuur wordt per e-mail en bij gelijk facturerings- en bezorgadres samen met het/de artikel(en) verzonden. Gelieve in acht te nemen dat Klarna een onafhankelijke betaalmethode is. Wij hebben er geen invloed op als je betaling met Klarna wordt geweigerd. Als je herhaaldelijk problemen hebt met het kopen op rekening, neem dan direct contact op met de klantenservice van Klarna.

Kijk voor nadere informatie hier.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen