Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Retourzending

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen, wat moet ik doen?

In de regel ontvang je natuurlijk het door jou bestelde product. Mochten we echter bij wijze van uitzondering een vergissing hebben gemaakt en je een verkeerd artikel hebben gezonden, stuur het dan samen met je beschrijving van het gebrek naar:\

JACK WOLFSKIN Retail GmbH
c/o E-COM RETOUREN
Wulmstorfer Wiesen 25
21629 Neu Wulmstorf
Bondsrepubliek Duitsland

Een retoursticker hiervoor ontvang je in het pakket of je kunt deze bij onze klantendienst opvragen.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen