Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Online-bestelling

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling met succes heb geplaatst?

Als je bestelling met succes is geplaatst, verschijnt een desbetreffende melding in het groen. Onmiddellijk daarna ontvang je per e-mail een bestelbevestiging. Zodra je producten op weg zijn naar je, meestal 1-2 dagen nadat je bestelling is geplaatst (behalve in het weekend), ontvang je nogmaals een verzendbevestiging.
In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat niet alle artikelen van je bestelling in een keer kunnen worden verzonden. In dat geval informeren we je in een aparte e-mail over een gedeeltelijke levering en/of annulering.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen