Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Online-bestelling

Hoe verloopt een bestelling in de Jack Wolfskin Online-Shop?

In onze JACK WOLFSKIN Online-Shop kun je 24 uur per dag producten bij je thuis bestellen. In slechts enkele stappen rond je een bestelling af:

Klik daarvoor in de specifieke afbeelding van je gewenste product op de gewenste kleur en de passende maat. Vervolgens leg je het artikel in het winkelmandje. Dat gaat heel gemakkelijk door te klikken op de knop ""in het winkelmandje"". Daarna heb je de mogelijkheid om nog verder te winkelen of direct naar het winkelmandje te gaan. Daar vind je een lijst van de door jou geselecteerde producten die je desgewenst nog een keer kunt wijzigen. Vervolgens klik je op gele button ""Naar de kassa"".
Vanaf hier zijn het nog slechts drie stappen naar de succesvolle afronding van je bestelling.

Stap 1 – De aanmelding
Als je al over een klantaccount beschikt, meld je je in de eerste stap met je klantgegevens aan. Als je je nog niet bij ons hebt aangemeld, kun je hier een account aanmaken. Wil je geen klantaccount aanmaken, dan kun je ook heel gemakkelijk als gast bestellen.

Stap 2 – De verzending
In de volgende stap geef je je factuuradres en je geboortedatum op. Houd er rekening mee dat de met een sterretje * aangegeven verplichte velden absoluut moeten worden ingevuld om een bestelling af te ronden. Als je je telefoonnummer achterlaat, kan onze klantenservice bij eventuele problemen met je bestelling gemakkelijk contact met je opnemen.
Bij de keuze van het bezorgadres kun je zelf bepalen of je je pakketje bij een JACK WOLFSKIN STORE naar keuze, op je factuuradres of op een alternatief bezorgadres wilt laten bezorgen.
Houd er rekening mee dat sommige leveringsopties afhankelijk zijn van de verzendaanbieder en mogelijk bij een wisseling van aanbieder niet beschikbaar kunnen zijn. Als je al als klant geregistreerd bent, zijn je gegevens al opgeslagen en kun je direct naar de volgende stap verder gaan, tenzij je iets aan de gegevens wilt veranderen. Door op de knop ""Verder"" te klikken, ga je door naar de volgende stap. Mocht je een keer niet doorgaan naar de volgende stap, dan krijg je een desbetreffende foutmelding weergegeven.

Stap 3 – Betaling/overzicht
Hier kies je de gewenste betaalwijze. Mocht de betaalwijze 'op rekening' na de uitgevoerde kredietwaardigheidscontrole niet beschikbaar zijn, dan verzoeken we je een andere betaalwijze te selecteren. Daarna kun je je bestelling afronden. Als de bestelling met succes is geplaatst, verschijnt er een desbetreffende melding. Daarnaast ontvang je een bestelbevestiging per e-mail.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen